글을 써야 사는 여자
추억이 저무는 창가에서

소리샘/팝

Simon & Garfunkle- Bridge Over Troubled Water

라포엠(bluenamok) 2017. 1. 6. 03:36

Simon & Garfunkle- Bridge Over Troubled Water




When you're weary feeling small

당신이 지치고, 작고 초라하게 느껴질 때


when tears are in your eyes

눈에 눈물이 고이면


I'll dry them all

제가 눈물을 닦아줄게요


I'm on your side

제가 당신 곁에 있잖아요


oh when times get rough

세상이 힘들때도


And friend just can't be found

그리고 친구도 없을때


Like a bridge over troubled water

험한 세상의 다리가되어


I'll lay me down

제가 다리가 되어 드릴께요!


When you're down and out 

당신이 무일푼이 되어


when you're on the street

거리를 방황하고 다닐때


When evening falls so hard 

견디기 힘든 밤이 찾아올때


I will comfort you

제가 당신을 위로해드릴께요!


I'll take your part

제가 당신편이 되어 드릴께요!


oh when darkness comes

어둠이 찾아오고


And pain is all around

주위가 온통 고통으로 가득찰 때


Like a bridge over troubled water

험한 세상의 다리가 되어


I'll lay me down

제가 다리가 되어 드릴께요



Sail on silver girl,sail on by

은빛 찬란한 소녀여, 계속 나아가요!


your time has come to shine

찬란한 당신의 시대가 올꺼에요


All your dreams are on their way

당신의 모든꿈이 다가오고 있어요


See how they shine 

그 꿈이 찬란하게 빛나는걸 보세요!


oh if you need a friend

만일 당신에게 친구가 필요하면


I'm sailing right behind

제가 바로 뒤에서 항해할 꺼에요


Like a bridge over troubled water

험한 세상의 다리가 되어


I will ease your mind

제가 당신을 편안하게 해 드릴께요




'소리샘 > ' 카테고리의 다른 글

Stand by your man  (0) 2018.04.14
'Charlie Landsborough' 의 노래 모음,  (0) 2015.01.05
The power of love.  (0) 2014.09.18
Right Here Waiting / Richard Marx   (0) 2014.03.31
You Raise Me Up - Josh Groban  (0) 2014.03.30